Nu kan Vänsterpartiet klä upp sig

När Kungälvs webshop startade upp var det för att ordföranden visste att det finns en efterfrågan på kläder med partiloggo. Det är enklare att bedriva partiarbete om det syns tydligt att man kommer från Vänsterpartiet. På stan, torget, stugan, vid dörren eller var det nu kan behövas…Och så fort webshoppen kom upp började det mycket riktigt att sälja.

Nu finns T-skirts , munkjackor med eller utan blixtlås, ett rött förkläde, en nalle med röd tröja och mobilskal. Och fler produkter kan göras efter tips eller önskemål.

Det som ligger i nätbutiken är inte tryckt utan det görs först vid beställning. Även andra texter är möjliga än de som visas i webbbutiken. De som syns där är bara exempel.

– När man går in och beställer så sköter företaget det hela, de är inte jättebilliga, men det är hyfsad kvalitet, säger Per-Åke Wilhelmsson som hjälpt föreningen i Kungälv att lägga upp sidan. Och leveranstiden är kort.

– Det här gör att man kan ha ett stort sortiment, men inte behöver ha något på lager eller riskera förluster.

– Så här tidigt är det svårt att veta vad som säljer bäst, men nallen verkar poppis, säger han.

Vill du också ha en nalle eller tröja eller ett mobilskal som puffar för Vänsterpartiet så är adressen till webshoppen:

Vill du ha variation på det som redan finns eller tryck på helt andra saker kan du tipsa:

Per-Åke Wilhelmsson: