En digital Vänsterskola

Lär dig mer om Vänsterpartiets politik, vår ideologi och organisation och hur du kan vara med i vår rörelse på vår nya digitala utbildningsplattform där medlemmar kan gå kurser själva var de än befinner sig.

Utbildningsplattformen har tagits fram i samarbete med Learnifier. Alla medlemmar har fått en inbjudan att registrera sig på Learnifier för att sedan kunna gå digitala kurser. På Learnifier kommer det successivt läggas upp digitala kurser. Och på den här sidan kommer vi lista de kurser som för närvarande finns tillgängliga.

Antal deltagare som kan gå kurserna samtidigt är begränsat. Därför är även tiden du som anmäld deltagare har att slutföra kurserna begränsad, oftast har man en vecka eller två veckor på sig. Efter det blir platsen ledig igen för nya deltagare. Om du inte får plats på en kurs, försök igen efter några dagar.

Aktuella digitala kurser på Learnifier

• Ny i Vänsterpartiet
  • Snabbintroduktion för nya medlemmar
  • Snabbkurs i internfeminism