Jobba hos oss

Vänsterpartiet Sörmland söker en valombudsman inför valet 2022.

Arbetet med valet 2022 har dragit i gång. Vänsterpartiet är ett parti som växer. Vill du vara med och växa med oss?

Vi erbjuder en tjänst på 60% från 1 november 2021 till 31 oktober 2022 och vill ha din ansökan digitalt senast den 8 oktober, intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Vänsterpartiet Sörmland består av 9 partiföreningar, verksamheten drivs framförallt av ideella krafter och styrs av gemensamt fattade beslut. Partiets verksamhet samordnas från Eskilstuna.

Vi söker en lagkamrat! Vi ser arbetet inför valet som ett teamwork där många erfarenheter och kunskaper nyttjas för partiets, medlemmarna och väljarnas bästa. Arbetsuppgifterna kommer att syfta till att vi ska lyckas ännu bättre i samtliga val 2022. I arbetet kan det ingå både praktiskt arbete samt administrativa uppgifter.

Du sympatiserar med och har god kännedom om Vänsterpartiet. Erfarenhet från uppdrag eller engagemang i Vänsterpartiet eller närstående organisationer är meriterande och värderas högt.

Du ska ha föreningsvana och erfarenhet av styrelsearbete i Vänsterpartiet eller andra ideella organisationer.

Du har förmåga och driv att arbeta självständigt och kan identifiera och hitta lösningar på utmaningar. Samtidigt är du bra på att samarbeta och förstår vikten av att förankra olika beslut i en medlemsstyrd organisation.

Körkort är ett krav

Upplysningar
Omfattning: 60 %. Oreglerad arbetstid tillämpas, vilket innebär arbete på såväl kvällar som helger.

Varaktighet: från 1/11 2021 eller enligt överenskommelse, till och med 31/10 2022.

Lön: Enligt Handels kollektivavtal för politiska sekreterare.

Arbetsplats: Hela Sörmland, men med Eskilstuna som bas

Ansökningar skickas in till:

För frågor kontakta:
Maria Forsberg, Distriktsordförande